İş Akış Yönetimi

İş Akış Yönetiminin Özellikleri

  • Belge Onayı
  • Avans Talebi
  • Fatura Onayı
  • IK Süreç Onayı
  • Satın Alma Talep Onayı
  • Masrafların Raporlanması

Tüm işlerinizin hızlı, düzenli, kolay ve verimli yönetilmesini sağlamak için geliştirilmiş iş çözümüdür. İşlerinizi düzenli hale getirerek, iş akışlarının tasarlanmasını, işletilmesini, yönetilmesini ve izlenmesini sağlayabilirsiniz. İş akışlarınızı ve ihtiyaç duyulan kullanıcı arayüzlerini kodlama yapmadan, sürükle/bırak yöntemiyle tasarlayarak hızlı ve etkin oluşturabilirsiniz. İş akış yönetimi çözümü ile personelinize atanmış işleri görüntüleyerek, mevcut işler arasında arama yapabilir veya otomatik olarak görev başlatabilirsiniz. Personelinizin işi zamanında yapmasını sağlayabilirsiniz.

E-posta bildirim özelliği ile değişikliklerden anında haberdar olabilirsiniz. Mobil uyumlu ara yüz sayesinde zaman ve mekandan bağımsız olarak işinizi yönetebilirsiniz. İş durumlarınızda değişen koşullara uyum sağlamak için güncellemeler yapmanız gerektiğinde, dijital olarak yönettiğiniz iş akışlarınıza anında müdahale edebilirsiniz. Web ve mobil ortamda işlerinizi yöneterek, işletmenize maliyet avantajı ve esneklik kazandırırsınız. İşlerinizi dijital ortama aktardığınızda, işletmenizin kağıt israfını azaltır ve çevreye katkı sağlayabilirsiniz. Kağıt formlar üzerinde yönettiğiniz işlerin kaybolma riski bulunmaktadır. İşletmenizin ihtiyaç duyduğu iş akışlarını kolayca dijital ortama taşıyarak zaman ve iş gücü tasarrufu sağlayabilir, işlerinizi aksatmadan işletmenizi güvenle yönetebilirsiniz.

Bunun için bizi arayın…

Kendine özgü her bir iş için, uyarlanabilir iş sıralaması ve iş akışı.

İşleminiz tam olarak ne ise ve ilgili her görevden kim sorumlu ise onu yönlendirerek tasarlarsınız. Bir sonraki görevin gerçekleşebilmesi için, iş sıralaması sistemdeki her bir görevin tamamlanması gerekir.

Anlık bildirimlerle kontrol sizde.

Her işin zamanında yapılmasını sağlamak üzere her bir görevin ne kadar sürede yapılmasını atayabilir ve o birimin yöneticisine süresi geçen görevlerle ilgili bildirimler gönderebilirsiniz.

Süreçlerin her aşamasına rahatça ulaşın..

Onay işi sıralamasının her aşamasında, ekibin herhangi bir üyesi sistemde oturum açabilir ve her onay ve her görevin anlık durumunu görebilir.

    Hemen Arayın

    ANV Kurumsal Yazılım Danışmanlık San. ve Tic. Ltd . Şti., 2016 yılında OT/VT (Otomatik Tanımlama / Veri Toplama)Teknolojileri ve Mobil Uygulamalar konularında kurumsal çözümler üretebilmek amacı ile İzmir’de kurulmuş bir bilişim firmasıdır.

    ADRES

    Folkart A Kule 2503 Adalet Mh. Manas Bulv. 47 Bayraklı, İzmir

    TELEFON

    +90 232 332 02 70

    GSM

    +90 532 265 71 60

    E-POSTA

    info@anv.com.tr